Thursday, May 14, 2009

sighh...

Masa makin cepat berlalu tp aku masih mcm tu, buang masa. Kdg2 aku rasa dlm kpla otak aku ni mcm kosong n xdapat berfikir. Life aku pun mcm xde makna, xde arah tujuan n kosong mcm otak aku gak. Even tat day i enjoy doin sumthing, after tat happy tu kejap aje hilang like im doin nothing before.. perasaan marah, sedih, geram n segala yg negatif selalu je bertandang lebih dari yg positif. Sem last aku kt kolej, even rasa cuak coz exam dah nk dekat n final project masih xsiap2 dah la cuaca panas je memanjang sampai tahap nk bogel je ha3.. till i woke up berpeluh mcm baru lepas buat larian marathon je, shiro pun dah xnk tido atas habuk dia n kalau dulu shiro suka tido kt bawah tp sejak cuaca panas ni aku tgk shiro lebih suka tido atas roller. Relation aku dan Hanz da xmcm dulu (rapat n bahagia), maybe Hanz da makin sibuk dengan final project n segala assignment till mbuatkan aku rasa terabai. Maybe i shud stay away from him,i mean..give him some space. Even do its quite hard to avoid him but at last i can do it. Owh..masalah pengumpulan lemak kt badan masih xselesai, biasa la...xde inisiatif nk exercise, sedihhh... so harapan la nak shopping2 pakaian baru wakakaka..

No comments:

Post a Comment

SKODENG