Wednesday, March 3, 2010

saya maw dekat dgn Dia..٩(●̮̮̃•̃)۶

Td baru je lepas sembang dgn abg aku. Banyak nasihat, kritikan and tak lupa sedikit sebanyak kutukan dari dia ahaha. Dia punya la membebel pasal aku dah tak keje lg. Mana tak nya aku keje tak sampai sebulan terus berhenti. Aku pun malas nak buat sesi "Tunding jari, siapa yang salah"
so just let it be...hehehe Cinta saya pun ada membebel gak tp bila sayang-sayang nya sudah merajuk maka di diamkan saje hal ni. sambung pasal abg aku td, so dia bagi cadangan keje kat KLIA since kat sana banyak keje kosong. Tiba2 mentol atas kepala aku ni menyala and baru aku teringat yg Cinta saya pun bakal bekerja di sana. Aku punye la gelak jahat sb dah terpikir time lunch nnt takyah la aku kuarkan duit, wAahh...jimat betul!!
Tapiii....tgk lah dulu, cik mOod aku ni kalau rajin..keje la aku kat situ nnt.ahaha
k la
cau dulu.

1 comment:

SKODENG