Monday, March 22, 2010

saya sudah smpi kL

actually, aku sampai kajang dlm kul 8 lebih tp xsempat nk update awal2 cuz sesaja menyibuk kn diri main2 ng anak buah Bf aku tu lagi2 la ng si Amanda (my favourite!). Si kecik ni dah pandai buat gaya rambut cantek ala-ala iklan shampu sunsilk gitu hehehe comel sgt geram rasa cam nak picit2 je. Aku kalau dpt dukung si kecik tu mmg rasa mcm xnak lepas. Haishh...bila la nk ada anak sendiri (berangan...)

kenapa smpi kL lambat??

kitorg bercadang nak btolak kul 10 tp Mak ku yg tersayang ni suh pegi tinted cermin kete (yg lama punye dah kene koyak ng JPJ sb over then 70%). Alang2 my mum yg baik hati ni nk tolong bayar maka terus la cermin itu di tinted kan...selesai je tinted kitorg g kedai mak jup, tup tup..smpi kul 12 lebih baru gerak balik kL. Balik berdua (aku ng si Dia) tp mcm ade 5 org je dlm kete tu. Mana tak nya...itu baru beg kitorg + keropok lekor org pesan + mangga (mak suh bwk balik) + barang2 merepek (hehehe..).

Cerita pasal semalam plak, aku amek si Dia kt airport Trganu kul 9.30 bertemankn adik lelaki ku yg tak mandi lg ahahah (aku paksa dia ikut). Bawak kete Triton mak, perghh...jalan punya la jam suam2 kuku lepas tu banyak roadblock plak and nasib baek la aku bawak lesen cuz 2x kene tahan. 1st roadblock aku kene tahan ng 3 org polis ni pastu siap jd pra-tonton bt polis yg lain.

polis 1 : nak g mana ni?
aku : amek kawan kt airport
polis 2 : bwk kete ni ada lesen tak?
ngan muka cuak plus menggelabah, cepat2 aku kuarkn lesen
polis 3 : Eh..lesen P lg ni, mana sticker awk?
aku : pinjam kete mak hehehe (tersengih cam kerang busuk)
polis 3 : k..leh jalan

fuhh lega..klu ikutkan banyak lg diorg nak tanya (cuz muka diorg cm tak puas ati) "Ape?? muka aku ni tak layak ke nk bawak kete besar2?!". Si Dia tak sangka aku boleh bwk kete mak sb selama ni aku takde confident/takut nk bwk kete besar2. Kitorg jenjalan kt masjid kristal, sayangnya aku xbwk hp ada cam (nokia N81) cuz aku suka pakai hp cokia je(nokia 1200) so xde la gambar untuk di upload kan dlm blog ni.hehehe
Maap la ye.
k la
ngantuk + penat = tidO zZz...

No comments:

Post a Comment

SKODENG