Wednesday, July 28, 2010

strawberry cheese tart

dah lama berniat nak buat tart nih tp sb malas punye pasal so keje pun xjalan..kuikui
semalam dah janji ng diri sendiri, apa pun jadi aku mesti buat gak strawberry cheese tart. bangun je pagi tadi terus mandi n siap2 nk g kedai beli barang2 nk wat tart, actly tepung, gula, butter sume dah ada kecuali cream cheese phildalphie (betul ke aku eja ni?! ah..lantak lah). kete xde, apa lg merempit ler jawabnye..
kuar rumah je, mmg t'kejut beruk ah..dan-dan je ari ni polis nak wat roadblock tp naseb aku baik cuz roadblock tu diorg buat opposite ng laluan aku nk ke kedai dan xmenjadi masalah cuz balik nnt aku leh cilok ikut jalan lain..kuangkuang ini la akibatnya bila ada lesen terbang nih.
well, back to d story...mula pergi nirwana
bila tanya diorg pasal cream cheese, sekoq pun xtau apa bende nya tu. bengkek je aku! tak skolah ke hape budak nih! aku pun malas nk ckp bnyk, carik sendiri ler..cari punye cari, xde!
start moto pegi mydin plak..
sampai je mydin...fuhh lega, ada gak bende yg aku nak cari ni.
balik umah terOs masak.
resepi ni aku dapat dalam internet pastu bnyk feedback dr akak2 yg dah try resepi ni siap upload gambar lagi..terliur aku!!
buat sendiri hukhukhuk tapi xjadi
sedih tp sedap

No comments:

Post a Comment

SKODENG