Sunday, August 1, 2010

dia dtg umah hari jumaat lepas (30/7/10)..my mum n my lil bro pun happy dengar dia nk dtg, aku??? lagiiiii la....HAPPY SGT!!
lepas rindu sb dah lama xjumpa (xde la smpi setahun kot, baru je sebulan lebih xjmpa) standard la org bercinta. bila xjmpa sebulan pun rasa cam setahun lama nya. Mak suke je nk masak macam2 kt dia, jeles pun ada hahaha aku di anak tiri kan oleh mak sendiri..uwAaa..
tp xkesah pun, atleast family aku terima dia dgn hati terbuka cuma aku je rasa was2 n syak wasangka buruk kt dia..takut nk terima dia, xtau la betul ke tak dia jujur ng aku. Aku mmg pantang klu org curang2 nih!
sepanjang dia dtg, ada waktu rasa bahagia hohoho (^^,)
ada masa aku rasa nk tikam2 je dia ng pisau.

semlm jenjalan ng dia bwk muiz skali, kesian muiz jadi mangsa keadaan masa aku gaduh ng dia dlm kete hahahaha (kalau zila baca post nih, mesti dia flashback cite lama cuz keadaan dia sama mcm muiz) sorry..
tp aku mcm ni la~ cepat panas dan cepat sejuk
bila dah marah mmg xhengat dunia tp kejap je lepas tu ok balik.
back to d story, even dho kitorg jenjalan kt tempat yg aku rasa org lain akan cakap "kau pergi date kt situ je?!" itu dah kira membahagiakan asal aku dpt spend time ng dia..
dah sehari suntuk berjalan, petang smlm lepas mkn aku, dia dan mak lepak tepi pantai. muiz tak ikot sb dia dah penat ikot aku ng dia jenjalan pagi tu..hahahah

pagi tadi aku hantar dia pegi airport, esok dia keje. aku ingat ada la tiket utk ptg..rupa2nya dah full, frust nya xleh duk lama2 ng dia..tp happy balik sb dpt duit. kuikuikui maceh ye!
pastu pasang seatbelt kete. then balik umah.
skunk nk titun (tido)
rindu....
semoga tuhan murahkan rezeki aku dan dia
duit banyak
beli umah
beli kete
khawinnnnnn!!!
insyaAllah

No comments:

Post a Comment

SKODENG