Friday, September 17, 2010

bila org dewasa buat keputusan..

sesungguhnya aku dlm dilema. Skunk ni baru aku paham situasi org dewasa bila buat keputusan. Well,we all have been at a point in our lives where we have to make a difficult decision, n we jz dun know how. Spending countless hour thinking about it, is totally make me sick and dizzy. petang td aku dpt panggilan dr satu company (ntah apa nama nya?) utk jawatan electrical tech. dekat area Masjid Jamek, giler apa aku xhappy? terasa diri ini agak berharga hahaha Alhamdulillah masuk ni dah dua kali aku dpt keje without interview tp yg sedih nye gaji tak padan dgn kos sara diri kat situ so aku terpaksa la tolak tawaran nya. Bukan xnk cuba tp aku xnk bila dah keje nnt aku still susah kn mak n dia, x ke bengong nama nya status dah keje tp masih mintak duit dgn mak sendiri termasuk la si Dia. Klu blh aku nk keje dlm masa yg sama x nyusahkn org lain malah siap leh bantu org lain lg. hah...camtu la bagus kan? tau pun...
ok2..dah melalut plak. main point aku skunk aku nk ada duit sendiri (ofcz la kene keje cari duit sndri kan..) sb bleh beli apa yg aku suka tp terasa nak sambung degree gak cuma xtau nak amek course apa.
Jadi aku senaraikan course2 yg mungkin aku amek bt masa ni :
- business management
- business administrative
- HR

No comments:

Post a Comment

SKODENG