Saturday, February 13, 2010

kerja kerja kerja!!..

hey,m back! rini nak stoooory sket psl ape yg da terjadi semlm. Oleh krn roomate2 ku sume sdh pulang ke rmh masing2 maka tinggal laa aku sorg kt bilikn kira boring tahap dewa lah. Di "pendek" kn cerita (sensitive tul perkataan pendek ni almaklumlah diri ini tak cukup inci hahaha) 12 Feb 2010, kul6 ptg aku mencuba nasib minx keje kt oldtown nilai n kebetulan plak tika azmi ni tak dpt keje mlm tu so secara tak lansung aku tlh menggantikn tempat dia dan secara tak langsung juga aku dapat keje kt situ. okay ape..? owh aku pegi keje dgn azieana (the malaysian next top model every year). around 6-8pm custamer xbrape nk ramai so xde la penat sgt tp lepas je kul8 terus tak menang tangan nak layan custamer. Dlm masa sehari je aku dah cekap jd chasshier (walaupun aku bkn keje kt bahagian tu) cuma satu je aku xcekap lg iaitu menghafal no. meja oleh itu keje menghantar pesanan sedikit sebanyak diuruskan oleh si azie (minah ni kelam kabut je setiap masa, mulut pot pet xhenti2..) lg satu si azie ni ske buat keje x abes lepas tu bagi kt org lain,pening n konpius aku dibuatnya. Mmg masa keje aku xkse menyembang cz nnt aku cepat penat n malas,xpasal2 je aku dpt gelaran dr budak2 tak matang ni (akak sedikit pendiam, akak sedikit sombong n etc). Well aku enjoy keje kat oldtown buat masa ni.

p/s - xyah dtg mkn kt oldtown sb makanan dia xbest n mahal lak tu huhu

4 comments:

  1. oit.. kalu kitorg x dtg makan.. bankrap nanti saper nak bayar gaji ko owh...

    ReplyDelete
  2. haha..xpayah la.pasal aku mmg dah xkeje kat situ

    ReplyDelete
  3. laaa asal lak dah tak kejeee...nanti sape nak blanje makan?? =))

    ReplyDelete
  4. cik meow..huhuhu
    nnt kita suruh Hassan blanja kaMu ye..hehhe
    kalau ade rezeki lebih,insyaAllah aku blanja korg

    ReplyDelete

SKODENG