Tuesday, February 23, 2010

wut d eff la.

proposal aku asyik kne reject je ng coordinator even da mcm2 tajuk aku buat semua nya dia tak suka Arghh..gler tension tp dlm ketensionan ini aku masih sempat menghabiskan game FarmMania and until now, masih addicted ng pet society hehehe.. xpe2 stay calm nadia.

hm..aku dah fikir kan tajuk baru n lepas ni g mampos la ng komen ko, Z.
dia nak aku buat fyp yg isi dan isu nya takde dlm internet atau buku, abes tu camne aku nak buat ref? Bkn ke tujuan sebenar fyp ni utk mengaplikasi kan ape yg dah di ajar dalam satu2 course??

otherwise aku rasa cam nak lempang2 je minah2 yg suke menyibuk hal org lain ni.

lain kali kalau "mangkuk2" ni tanya aku soalan yg sama, tau la aku nak jawap ape. sorry la aku da malas nak jaga perasaan org2 yg tak penting pun dalam hidup aku ni n ADE AKU KESAH?!
Jalan terbaik sebelum korg kecik ati/sakit ati or etc la kan dgn jawapan aku...so BETTER SHUT
UR F****-ING MOUTH!

Thank you so much for being so supportive
WONDERFUL PEOPLE
:

My lovely Mum
Mr.right
Ms "Mr.strong" and family
Ms Kepoh/Bising
and to understanding friends dat i might not mention on dis blog
**tanpa sokongan korg, aku tak kan jadi setabah ini.


1 comment:

SKODENG