Tuesday, March 16, 2010

saya selsema cikgu.

masuk hari ni dah 3 hari aku demam + selsema and coming soon ni plak, batuk (sigh..)
**padan muka ko! selalu sgt mintak nak sakit..hah! rasakan!** hehehe kadang2 bila sakit ni best gak sebab ade orang prihatin nak jaga kita (ngada2) lagi-lagi klu si Dia yg jaga perghhh...leh la mintak mcm2 hehehe sudah malang ditimpa tangga, masa kt Kg ni la..gatal nak sakit2 aishhh geram betul. Tak syok ler aku nak kuar jenjalan klu ngah sakit camni.

Mak : hai...balik bawak penyakit, karang bjangkit kt mak pastu CikDa kt kedai sebelah plak kene.
Aku : ape kaitan nya ng CikDa tu??
Mak : yela..mak selalu sembang ng dia, dah kedai sebelah2 je compirm la berjangkit.
CikDa klu sakit boleh sampai masuk Hospital tau.

hukhuk sedey..ade ke patut mak aku risaukan makcik kt kedai sebelah tu. xpe2..bangga betul atleast mak aku ade semangat kejiranan hehehe
itu cerita mak aku. si Dia plak camni

Dia : awk demam sb 1st time bawak kete dr kL sampai trganu eh?
Aku : kuang asam..xde makna nya!
Dia : hehehe...
Aku : (Eeee...mmg saje nak sakitkn ati aku, tunggu kau..tau la aku nak buat ape balik kL nnt)

demam2 gak tp mulut ni asyik nak mengunyah je (er..mmg org sakit selalu xde selera makan ke?) hehehe bila makan tak rasa ape pun. Dah keje nak makan pastu jalan sana jalan sini akhirnya kepala sakit, suhu badan pun tinggi balik. Bosan kot asyik terbaring je. aku paling tak suka kene selsema sebab bila tido mesti hidung tersumbat perghh..xbEst wa cakap luu..
since mak aku yg cantik lg baik hati dah belikan ubat untuk aku (ubat yg lama dah abes pasal makan tak ikut dose yang betul hehehe) moga2 malam ni aku dapat tido dgn selesa dan amaaaaannnn....

No comments:

Post a Comment

SKODENG