Saturday, March 13, 2010

wut shud i say?? travel or journey??

Im driving all way back from kL to terengganu for 6 hOurs
and the good news is im totally fine hehehe..
helloo..this is my 1st time tau..cz xpenah bawak sejauh ni
to my Mochita "dude r u expecting too much from me? LoL..r u relise now?
im stronger than u
>:/ ".
arghh...im distracted!! sampai lupa nak taip ape.
thanx to Mr.Gen2 biru, sb dia aku tak mengantuk masa memandu and perjalanan tu jadi agak menarik buat aku. Nak harapkan minah2 kt sebelah n kt seat blakang nih sedaappp je terbongkang tido tak hingat dunia cuz malam tu diorg kuar overnight.
maka adegan kete sape paling laju/hebat pun berlaku
dey...dun underestimate my red mini coop k!
aku kuar kL pukul 10 sumthing
aku sampai terengganu pukul 4 sumthing
hehehhe..
walaupun kete berlambak since dah start cuti skolah
itu tak menghalang semangat aku yg berkobar2 nak sampai umah.
Owh..skunk aku teramat la seronok sb dapat gak tengok cite korea
Full House
dat drama was awesome and i do love it so much!!
Nak tengok banyak kaliiiiii......
sukaaa.......

oleh sb dah banyak merepek..sampai lupa nak taip isi sebenar cite ni.ahahha
nnt edit la cuz dah xboley recall..ngehehe

No comments:

Post a Comment

SKODENG