Wednesday, May 5, 2010

Ini hari cuti setelah 4 hari bkerja dlm suasana yg baru tp tempat je masih sama.hehehe skunk dah up sket keje kt kedai komputer cewahhh...hahahha poyo pulak.
si Dia sanggup amek MC semata-mata nk kuar ng aku hari ni, serius terharu aku dibuat nya (if u read this "tQ syg sb sanggup korban cuti rehat awk demi sy"). Kami b'tolak dr umah dlm kul 11, smpi kL kitorg breakfast + lunch kt Bailami, aku makan bihun sup dia makan rojak lepas tu kitorg gerak p Jln Pasar plak nak cari barang utk FYP aku. Berkali-kali gak kitorg pusing tempat yg sama sb tak jumpa benda yg kitorg nak, si dia tgh blur aku plak mengamuk sakan (siap hentak kaki mcm budak2 hahaha) sb dah penat n pening pusing tempat yg sama plus bengang sb si dia boley plak lupa n xtau nak beli apa (lps ni sy xnk ikut awk g Jln Pasar dah!!). Sambil2 mencari sempat la kami singgah kt kedai2 jual ikan n mcm2 haiwan peliharaan kt tepi Jln Pasar tuh, apa lagi...aku dah rambang mata sebok nak beli semua nya sb murah (ikan kt situ serius murah, cantik n sihat2 belaka) tp syg nya satu pun kitorg tak beli takut nnt mati sb kitorg xbalik rumah terus (farhan...dun forget,u owe me that little chicky klu xbelii...tau la nasib awk nnt *senyum jahat*).
After that kitorg g pejabat MARA utk selesaikan urusan si dia, oleh kerana aku pki selipar jepun
(sai punya) so xdapat la aku temankan si dia cz peraturan kt sana kene berpakaian lengkap (paham2 sendiri la eh) maka beta melepak je la kt bawah sambil bc majalah then g makan SupUtara kt area2 situ, sodap gilo seyh (makan lg!).
Selesai jek, kitorg gerak p Mines plak cadangnya nak tgk wayang
last2 xjadi sb...ntah la.
Jalan-jalan cuci mata dan aku sempat beli sepasang sandal hehehe.. yg pasti nya jenis sesuai dgn sume style aku WahhhH vouge Gituuu...
maka kami pulang ke rumah dgn senang hati (plg over : aku).

nite...

No comments:

Post a Comment

SKODENG