Friday, May 28, 2010

Kadang2 terasa/tersedar sepanjang hidup aku ni penuh dgn angan2 dan permintaan yg kdg2 agak merepek. Not great big life-changing wishes n m not talkin bout those kind of wishes, d close-ur-eyes-n-make-a-wish type wishes. M talking bout all the ordinary, quite frankly, boring wishes dat I make dozen times a day. they're jz a part of everyday life. But d fact,bukan semua nya tercapai lagi2 klu xde usaha ke arah tu (impian/keinginan).

I wish
  • when I woke up tomorrow,my "bam2" body turn into super hot, slim and sexy like Megan Fox ngahahaha but d truth, I always spoil my diet n i couldn't manage it. (Hari ni kuar mkn kt KFC ng si Dia...awk punye psl la ni!)
  • Dpt complete kan FYP draft esok, leh la antar kt juruedit cepat2. hehehe
  • lulus Diploma n time grad nnt harap2 semuanya berjalan dgn lancar (I mean, ofcz akan bjln lancar..cuma harap2 hati aku xdisakiti lg oleh 2 ekor setan betina tu).
  • got a great job, hopefully (mampu berharap je la) gaji basic aje 2k above (demand)
  • ada rumah besar and cantik
  • kereta idaman, model ape...hmm ntah! x tepikir plak (kelisa je kot..)
  • kawen (happily ever after)...org2 yg dibenci itu-shuh shuh..dah di halau jauh2 dr kamus hidup aku.
sigh...i make so many wishes, yg kt bawah2 skali tu agak merapu merabai je. tp wishes yg kat atas2 mmg target aku.hahaha
transformasi mengambil masa yg panjang...
bila dan bagaimana?
tunggguuuu....(aku sendiri pn xpasti)

No comments:

Post a Comment

SKODENG