Wednesday, March 10, 2010

headache

td tgh hari lepas servis "mini coop" merah aku tu, kepala rasa cam nak pecah. aishh..panas yg amat tp terpaksa la bersabar nak wat camne kan, dah musim dia. servis td melayang la RM62 aku..actly harga sebenar RM67 tp dapat diskaun since aku student n peramah org nya (peramah ke??)
lega la atleast kete dah di servis. Balik je dari bengkel lepak2 kt bilik then pegi library bersama cik Pu3 biasa la...buat ape lg, update buku ler. alhamdulillah nasib baik abg library tu nak tolong update buku fyp time cuti nnt takde la aku kene bayar denda sb lambat pulangkan buku. ngehngehngeh.... kami meneruskan perjalanan ke sepang membeli hamster betina buat si Popo hamster jantan cik Pu3. dlm perjalanan balik tiba2 plak hujan...aku enjoy je naik moto time hujan ni. sejukk...huhuhu kepala yg dari tgh hari duk sakit tak abes- abes maka bertambah sakit lah lg bila terkena hujan. itu aje la ari ni aku nak merepek sgt.
sambung cite lain kali plak
bye

No comments:

Post a Comment

SKODENG